+370 445 77141 sales@imedeksa.lt
Jūsų prekių krepšelis tuščias
Prisijungti      |      Registruotis
Lietuvių English

Garantija

Namelis, kurį įsigijote, yra pagamintas laikantis griežtų kokybės reikalavimų. Kokybės kontrolės sistema veikia visuose gamybos etapuose, pradedant nuo pristatomų medžiagų kontrolės iki statybinio komponentų komplekto, supakuoto ir paruošto gabenimui į statybos vietą. Visi namelio komponentai, taip pat kaip ir tvirtinimo detalės bei brėžiniai ir specifikacija, buvo kruopščiai patikrinti ir supakuoti. Jeigu namelį statote pats, arba samdote tam statybininkus, patariame patikrinti gautų komponentų komplektiškumą, pagal kartu su brėžiniais patiektą specifikaciją (supakuota paketo viduje), prieš pradedant statybą. Šis patikrinimas turi būti atliktas ne vėliau, kaip 14 dienų po namelio pristatymo.

MŪSŲ GARANTIJA
Perduodami Jums gaminį, mes garantuojame, kad jis yra pagamintas tiksliai pagal kliento patvirtintus brėžinius, yra pilnai sukomplektuotas pagal pateikiamą specifikaciją bei parengtas statybai.

Garantuojame, kad visa mediena, panaudota Jūsų namelio gamybai, yra be vabzdžių pažeidimų, be puvinio, pelėsio, džiovinta džiovyklose. Komponentai, besiliečiantys su pamatais – grindų tašeliai ir pamatiniai tašai po sienomis – impregnuoti vakuuminiu būdu. Taip pat garantuojame, kad visi komponentų jungimai yra pagaminti tiksliai taip, kaip numatyta brėžiniuose ir paruošti montavimui.

Jeigu patikrinimo prieš statybą metu rasite komponentų su defektais, mes juos pakeisime nemokamai. Tačiau Jūsų reklamacija nebus priimtina, jeigu komponentai bus jau naudoti, galimai sugadinti statybos metu, bus dažyti. Tokiais atvejais laikoma, kad defektai atsirado statybos metu ir gamintojas nėra už juos atsakingas. Tada komponentai bus užsakomi ir pakeičiami tik už juos apmokėjus.

Kiekvienas namelis komplektuojamas pridedant atsarginius komponentus – sienojus, stogo lentas, grindlentes – jie taip ir liks nepanaudoti, jeigu statybos metu jokių žymių defektų ar sugadinimų neįvyks.

Žemiau išvardinti dalykai nėra mūsų, kaip gamintojo, atsakomybė ir mūsų garantija nėra suteikiama:
- Medienos, kaip gamtinės medžiagos, savybės.
- Mediniai komponentai, kurie yra dažyti, lakuoti.
- Mediniai komponentai su šakomis, kurios nedaro įtakos komponento vientisumui ir stiprumui.
- Medienos atspalvio ir tekstūros pokyčiai, plaušo krypties variacijos, sakų intarpai, kurie neturi įtakos medienos ilgaamžiškumui.
- Mediniai komponentai, kuriuose yra nežymių įtrūkimų, atsirandančių medieną džiovinant džiovyklose. Nekiauryminiai įtrūkimai dėl medienos džiovinimo nedaro įtakos komponento tvirtumui.
- Nežymiai išlinkę komponentai, jeigu juos įmanoma panaudoti.
- Stogo lentos ir grindlentės, jeigu ant vidinės pusės paviršiaus yra nežymių neobliuotų ruožų, spalvos pokyčių, nuožulų.
- Kliento reklamacijos, kurių priežastys yra dėl statytojo nekompetencijos, ar dėl netinkamai įrengtų pamatų.
- Kliento reklamacijos, kurių priežastis yra statybos metu daromi dizaino, patalpų išplanavimo pakeitimai, papildomai įrengiamos pertvaros, šiluminė izoliacija ir kiti veiksmai, nenumatyti namelį projektuojant ir gaminant.
- Langų ir durų deformacijos, atsiradusios dėl nekompetetingo instaliavimo, netinkamo vyrių reguliavimo, dėl vėjo ryšių (angl. Storm brace) netinkamo instaliavimo, kuris riboja komponentų natūralų plėtimąsi ir susitraukimą, dėl langų/durų rėmų pritvirtinimo prie sienojų ir pan.
- Komponentų deformacijos, atsiradusios dėl sunkios stogo dangos naudojimo. Standartinė namelių iš obliuoto tašo komplektacija numato tik lengvų stogo dangų naudojimą, pvz. bitumines čerpeles.

Kliento reklamacijos, pareikštos dėl defektų, kuriems suteikiama garantija, sprendžiamos tik pakeičiant defektuotus komponentus naujais – jokie kiti kompensavimo būdai nėra numatyti ir taikomi nebus.

Patariame iškart po statybos namelį nudažyti iš vidaus ir išorės – taip jis bus apsaugotas nuo saulės poveikio ir kritulių, bei tarnaus Jums labai ilgai.

 

Prekėms suteikiamas 24 mėn. teisinės garantijos terminas, per kurį pirkėjas gali pareikšti reikalavimus dėl prekės trūkumų (privaloma pateikti rašytinį prašymą kartu su prekės įsigijimo dokumentu). 

 

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt

Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/

 


 

Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su nameliugamyba.lt slapukų politika. Daugiau informacijos
?>